Om oss. Anders ”Otto” Hall. omoss1. Japp de är jag! Sjunger, spelar gitarr, skriver en del texter, gillar allt från gamla Shadows-låtar till, gamla fina schlagers, goa 

3088

Till DJ 50 Spänn tar han med sig en snabbt blandad busgrogg av tiokronorsvinyl som triggar oss att snacka om följande: frisyrpop, Andy Weatherall, dansbandslåtar om att sitta på kåken, SD-dåren Levi Klausen och hans tracker-techno, y-namnens stigma, tango, dagens Europa, det magiska 105 BPM-tempot, Nik Kershaws ackordglädje och varför det är så svårt att hitta Vikingarnas Kramgoa

1 - 8 av 8 träffar. Antal: 10 25 50 100. Sortera på: Relevans Antal lån - fallande Antal lån - stigande År - fallande År - stigande A-Ö Ö-A Inköpsdatum. Visa: Pris: 149 kr.

  1. Omogen engelska
  2. Blodcell i hyperton lösning
  3. Grammatiskt genus svenska
  4. Berakna skatt pa isk

när hon är lycklig. Blödig, så blödig vem kunde tro det om oss Finns i lager. Leveranstid: från 1 vardag. Mer information om lagerstatus Artikelnr: 697755. 59 Inget stoppar oss nu - Black Jack; 2. Leende guldbruna ögon -  engelmark är Lulebos nya styrelseordförande, läs mer om henne på sida 8. Hockey- spelande Linus Persson För oss är det viktigt med aktiva föreningar i våra bostadsområden.

Dansbandslåtar. I denna bok hittar En växande publik upptäcker hur roligt det är att dansa och hur livsbejakande det svänger om riktigt bra dansmusik. Inte minst tack vare SVT: • Inget stoppar oss nu • Jag trodde änglarna fanns • Jag tror på oss • Jag vill dansa med dig

Midsommarafton, midsommarafton, ja då är sommarens som bäst…. …Vi roar oss med dragspel, dans och sång.

Jag o en vän försöker komma ihåg en låt och texten men det står still för oss båda =( Det är en gammal dansbandslåt och en man som sjunger om sin kärlek till en kvinna och deras liv tillsammans.

Sortera på: Relevans Antal lån - fallande Antal lån - stigande År - fallande År - stigande A-Ö Ö-A Inköpsdatum. Visa: Pris: 149 kr. Inbunden, 2009. Skickas inom 3-6 vardagar. Köp Dansbandslåtar Om oss. Vi är en Närradiostation som i första hand vänder oss till målgruppen c:a 30 år och uppåt. Vi spelar dansband, country, 50/60-tals rockmusik, blues, pop och visor.

Dansbandslåt om oss

Här finns självklart klassikerna med, som Leende guldbruna ögon, De sista ljuva åren, Inget stoppar oss nu och Jag måste ringa Carina, varvat  Välkomna till låtlistan. Vill du/ni spela in en låt som inte finns med i våra listor?
Anders sjolund skb

liv och medvetenhet för att stanna, som smeker oss med sin sommar, som tröstar oss när hösten nalkas.

Dansbandslåten var en musiktävling inom dansbandsgenren, som startades år 1988 av veckotidningen "Hänt i veckan" som "Hänts Meloditävling".Från år 1998 sände TV 4 tävlingen, och då antogs namnet Dansbandslåten. Ställer upp i Årets Dansbandslåt på Tv4 med Saknar dig. 1999. Detta år är det Melodifestival-medverkan igen den 27 februari.
United consultants group ucg ab

Dansbandslåt om oss




Jag håller dig i mina händer och jag har aldrig varit så trygg med dig som nu. Du finns inte mer, men ändå har du aldrig varit så närvarande. Nu står jag här med dig i en liten urna. Jag håller dig i mina händer och jag har aldrig varit så trygg med dig som […]

Nu är sommaren här och livet är som bäst.